M
© 2024 JurnalismOnline. Toate drepturile rezervate.

SEO si optimizarea denumirilor de produse

Pe langa optimizarea listelor de produse, mai intai trebuie asigurat faptul ca potentialii clienti pot gasi pagina si produsele puse spre vanzare. Aplicand principiile optimizarii eficiente pentru motoarele de cautare, utilizatorul se poate asigura ca ofertele de produse sunt gasite rapid si usor de catre grupul tinta.

O descriere mai buna a produsului

Avand in vedere abundenta de produse similare, cel mai important lucru este de a iesi in evidenta.

Descrierile bune ale produselor oferite nu numai ca ii ajuta pe potentialii clienti sa ia o decizie in cunostinta de cauza, dar, daca sunt concepute corespunzator, pot incuraja si motoarele de cautare sa atraga mai mult trafic catre paginile web. Este necesar sa se includa cuvinte cheie pentru produse si sa se asigure realizarea unui continut duplicat. O optimizare SEO pentru denumirile de produse poate aduce un mare avantaj paginii web.

Includerea numelui produsului in titlu

Este important ca utilizatorul sa se gandeasca la modul in care clientii potentiali vor cauta produsul si ce termeni de cautare vor folosi. Daca produsul este fabricat de o marca cunoscuta, se va include intotdeauna numele marcii respective mai intai in titlu. Pentru un produs mai generic, titlul ar trebui sa fie cat mai descriptiv. Poate ca unii dintre clienti cauta produsul cu un numar de articol, atunci ar trebui specificat si acest lucru.

Adaugarea imaginilor si videoclipurilor

Cu exceptia cazului in care utilizatorul si-a facut cercetarile in prealabil, este putin probabil sa cumpere un produs dintr-un magazin pe baza numelui sau a descrierii acestuia. Acesta ar vrea sa se uite mai intai la produs. Acest lucru este valabil si pentru produsele din magazinul web si aici este cazul in care investitia in fotografii profesionale poate da roade.

Un alt mare avantaj ar fi o demonstratie detaliata a produsului intr-un videoclip. O serie de imagini de inalta rezolutie care arata produsul din toate unghiurile poate creste semnificativ rata de conversie.

Adaugarea recenziilor online

Nimic nu vinde mai bine produse decat recenziile online. De fapt, un studiu realizat a constatat ca peste 70% dintre consumatori vad recenzii online inainte de a cumpara un produs. Desigur, trebuie asigurat faptul ca produsele ofera ceea ce pagina promite si sunt livrate la timp, astfel incat sa se obtina recenzii bune. Dar daca livrarea si calitatea sunt corecte, evaluarile de cinci stele nu ar trebui sa intarzie sa apara.

Adaugarea butoanelor de social media la fiecare produs

Incurajand distribuirea produselor pe retelele sociale, se trimit si semnale catre motoarele de cautare despre cat de populare sunt produsele. De fiecare data cand produsele sunt distribuite pe retelele sociale, acesta actioneaza ca un vot pozitiv pentru produs si se asigura ca produsele se claseaza mai sus in rezultatele cautarii. Se pot incerca diferite strategii de social media.

Cu toate acestea, un bun punct de plecare este plasarea butoanelor Facebook, Instagram, Twitter si Pinterest cu fiecare descriere a produsului pentru o partajare usoara cu un singur click. Produsele merita cat mai multa atentie din partea utilizatorului.

Urm.

Prec.

Introdu Comentariu