M
© 2022 JurnalismOnline. Toate drepturile rezervate.

Ce sunt casele de containere?

Acestea sunt constructii de locuit realizate cu containere de marfa, care au fost folosite initial concepute pentru a transporta marfuri pe cai navigabile, pe mare sau pe uscat.

Ce materiale sunt folosite pentru a construi containere uzate in case cu containere?

– In principal din otel, unele fiind realizate din aluminiu sau placaj. Containerele maritime sunt protejate impotriva umezelii pentru a pastra incarcatura pe care o transporta.

– Protectia sa consta in consolidarea interiorului recipientului intern cu fibra de sticla. De obicei, podeaua este facuta din lemn folosind, in unele cazuri, bambus.

– Colturile acestor containere maritime sunt intarite, pentru a le putea muta cu macarale in timp ce le stivuiti in porturi, mijloace de transport sau spatii de depozitare.

De ce casele realizate cu containere sunt in prezent o optiune de locuinte?

In ultimii ani, constructia de case cu containere a devenit populara. Acest lucru, datorita culturii reciclarii si economisirii.

Prin urmare, containerele sunt, de asemenea, folosite ca birouri, restaurante sau utilizari diferite foarte diferite de ceea ce a provenit cu adevarat constructia si comercializarea sa din aprilie 1956, cu transportul de marfuri de la New York la Houston.

In aceasta carte de idei, acest articol va prezinta informatii despre ce se poate face daca va intoarceti la sectorul vanzarilor de containere si decideti sa explorati lumea caselor realizate cu containere. Noteaza! Vezi aici mai multe Cabine Containere.

Pot fi plasate pe terenuri nedezvoltate?

Constructiv, acest tip de locuinte pot fi instalate pe orice tip de teren. Cu toate acestea, pentru un teren non-urban sau rustic, acesta va depinde intotdeauna de reglementarile municipale privind utilizarile permise care guverneaza in fiecare municipalitate.

In plus, cladirile trebuie sa respecte CTE (Codul tehnic al cladirilor), un factor esential pentru ca o locuinta sa fie deedata si ipotecata.

Cu ce echipamente sunt livrate?

In general, acest tip de cladiri sunt livrate cu:

  • Finisaje interioare (pardoseli, pereti, picturi, usi de trecere, fronturi de cabinet, instalatii electrice, de telecomunicatii, instalatii sanitare si instalatii complete de drenaj, preinstalare a aerului conditionat, toalete cu robinete, placare in zone umede, tapet cu tesaturi de vinil in bucatarie si bai).
  • De asemenea, pot fi solicitate cu finisaje exterioare (tamplarie, usi, fatade cu diferite finisaje, panou termic solar cu acumulator de apa sanitara, panouri fotovoltaice pentru iluminatul interior si exterior al intregii case cu invertor si baterii).
  • Desi nu includ, de obicei, mobilier de bucatarie si de casa, corpuri de iluminat, aparate si echipamente de aer conditionat, unele companii il ofera sub o plata suplimentara.

Tipuri de case

Printre diferitele case construite cu containere maritime, pot fi evidentiate mai multe tipuri:

  • O singura familie sau simplu: sunt cele construite cu ajutorul unui singur container maritim. Pentru acest tip de carcasa, se folosesc de obicei containere mai mari.
  • Modulare: sunt cele care sunt construite cu mai multe containere maritime, stivuite sau unite in functie de designul pe care doriti sa-l dati casei.
  • Design: de la constructie pana la module, se pot realiza minuni arhitecturale autentice. Exista case de lux si de mare design realizate cu containere de mare.

 

Mici parti din istoria caselor container

McLean a lucrat cu inginerul Keith Tantlinger pentru a proiecta, rafina si testa variantele containerului si, in cele din urma, s-a hotarat pe o forma primitiva a ceea ce cunoastem astazi ca container de transport. Era puternic, standardizat, stivuibil, usor de incarcat si descarcat si blocabil, ceea ce il facea rezistent la furt.

Daca sunteti curios, puteti vedea online cateva dintre brevetele originale ale McLean si Tantlinger (desi au expirat cu mult timp in urma): US3456967A , US3085707A , US2853968A .

Asa ca acum McLean avea containerele lui si ultima piesa a puzzle-ului era proiectarea navelor care puteau tine containerele. El a cumparat petrolierul, Ideal X, si l-a modificat pentru a tine 58 de containere nou proiectate, in plus fata de 15.000 de tone de petrol.

Pe 26 aprilie 1956, Ideal X a parasit New Jersey, indreptandu-se spre Houston. Succesul designului sau a fost intarit atunci cand compania a preluat comenzi inainte ca nava sa acosteze chiar in Houston pentru a duce marfurile inapoi in New Jersey. Acest lucru s-a datorat in principal faptului ca McLean a putut oferi o reducere de 25% la pretul transportului conventional de marfuri la acea vreme. De asemenea, pentru ca containerele erau incuiate, a impiedicat furtul bunurilor in timpul tranzitului.

Dupa succesul calatoriei inaugurale a lui Ideal X, McLean a comandat prima nava special conceputa pentru a transporta containere: Gateway City.

Prima calatorie a lui Gateway City a fost in octombrie 1957 si a mers din New Jersey la Miami. Incredibil, a fost nevoie doar de doua grupuri de docori pentru a descarca si incarca incarcatura. Incarcatura putea fi mutata cu o viteza uluitoare de 30 de tone pe ora, lucru nemaivazut la acea vreme.

In acest moment, McLean folosea containere de 35 de picioare, diferite de containerele de 20 si 40 de picioare pe care le vedem astazi.

Urm.

Introdu Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *