M
© 2024 JurnalismOnline. Toate drepturile rezervate.

Despre patiserii: Cum să atragi atenția publicului spre produsele patiserie tale

Pâinea, foietajele dulci și sărate, fursecurile, dar și anumite prăjituri sunt iubite de majoritatea oamenilor, dar nu mulți le prepară în casă, pentru că sunt de părere că aceste produse necesită multă atenție atât la ingredientele folosite, cât și la cantități și poate nu dispun de aparatele și ustensilele necesare. Motiv pentru care apelează la o patiserie când au o mică poftă de ceva dulce și bun sau de ceva sărat și pufos. În plus, există diferite evenimente pentru care au nevoie de anumite fursecuri, poate un cozonac, momente în care apelează iar la o patiserie. Așa că o astfel de afacere are mari șanse să fie de succes, atâta timp cât se ține cont de câteva aspecte importante. Unele dintre ele vor fi menționate în continuarea acestui articol. 

3 lucruri pe care să le ai în vedere atunci când deții o patiserie: 

  1. Folosește produse și echipamente profesionale

Pentru a obține diferite foietaje, cozonaci, pâine și nu numai, care să aibă un gust nemaipomenit și un aspect profesionist, este necesar să echipezi patiseria cu ingredientele și echipamentele create special pentru obținerea unor astfel de produse. Oricât de talentat ai fi, există situații când lipsa ustensilelor necesare te poate limita și te poate împiedica să atingi calitatea dorită. Astfel, câteva elemente cruciale pentru pregătirea produselor sunt cuptoarele profesionale de patiserie, malaxorul, formele de patiserie, cântarul și lista poate continua. La echipamente-horeca-profesionale.ro vei gasi echipamentul de care ai nevoie. În funcție de preparatele tale este nevoie să alegi echipamentele necesare, dar cele menționate anterior sunt nelipsite din orice patiserie. 

  1. Rămâi conectat cu trendurile

Platformele sociale sunt o bună sursă de inspirație, fiind locul unde poți descoperi trendurile actuale în materie de preparate specifice unei patiserii. Este benefic să fii la curent cu acestea, însă, bineînțeles, să reproduci exact ce vezi în social media nu te va ajuta să atragi mai mulți potențiali clienți. Recomandat ar fi să observi ce tip de produse sunt la mare căutare acum și să adaugi ceva nou, să-ți lași imaginația să-și facă treaba. Spre exemplu, cozonacul este pe lista multor pofticioși și există anumite perioade din an când cererea pentru aceștia crește considerabil. Astfel, pentru o doză de noutate, încearcă să adaugi în compoziția cozonacului cremă de alune, pe lângă clasicele ingrediente. De asemenea, alege să glazurezi cozonacul pentru un plus de aromă și un aspect mai apetisant. Totodată, un cozonac de tip panettone cu o gustoasă cremă de fistic, poate fi o opțiune iubită de mulți pofticioși de dulce. Acestea sunt doar două exemple, însă te poți juca mult cu ingredientele și cu designul produselor, lucru care are o importanță crescută. 

  1. Pune întrebări

În momentul în care discuți cu un client despre ce tipuri de fursecuri, tarte sau cozonaci își dorește, fii foarte atent la ceea ce îți spune, la dorințele lui. Este recomandat să pui cât mai multe întrebări, să-i prezinți cu exactitate ceea ce poți oferi, astfel încât să înțelegi cât mai clar nevoile și dorințele clientului și să elimini șansele unor posibile nemulțumiri. 

Un client mulțumit contribuie la crearea unei imagini pozitive a patiseriei și cu cât aceasta este mai cunoscută pentru calitatea oferită, cu atât vor veni mai mulți oameni spre ea, un aspect care este foarte bine cunoscut. Totodată, revenind la platformele sociale, menționăm că este deosebit de important să fii activ pe acestea. În acest mod patiseria și preparatele ei vor fi mult mai vizibile și vor ajunge la cât mai mulți oameni, fiind necesar să te preocupi de promovarea afacerii. Deschiderea spre cât mai multe tipuri de promovare, atât prin recomandările clienților mulțumiți, cât și prin social media crește vizibilitatea patiseriei și îndreaptă atenția publicului spre ea.

Așadar, pentru o afacere de succes în domeniul preparatelor de patiserie este nevoie de atenție în mai multe zone. Mai exact, este benefic să te preocupe foarte mult calitatea produselor, modul de prezentare, dar și promovarea lor.

 

Sursa foto: pexels.com

Urm.

Prec.

Introdu Comentariu