M
© 2024 JurnalismOnline. Toate drepturile rezervate.

Resursa umană, cel mai important element din evoluția unui business. Top 4 facilități care motivează angajații să respecte mai mult conducerea

În ciuda evoluției fulminante a tehnologiei, resursa umană continuă să influențeze semnificativ progresul unui business. Întrucât oamenii sunt cei care au cel mai mare impact asupra direcției în care merge afacerea pentru care lucrează, angajatorii au început să manifeste un interes deosebit felului în care oamenii se simt în cadrul echipei. Deși componenta salarială se numără printre prioritățile candidaților la momentul angajării, pe parcursul derulării contractului, nevoile acestora se extind. 

Un angajat împlinit caută satisfacții mai profunde decât componenta salarială

servicii de leasing de personal de la Work Finder mesaj cu luminite pe perete this must be the place

Poate fi vorba despre dorința unui program flexibil, asigurarea unor cursuri profesionale pentru a avansa în cadrul companiei, un mediu de lucru centrat pe comunicare eficientă sau simplul fapt că li se permite să-și spună nevoile fără teama de repercusiuni.   

  • Organizarea task-urilor conform propriului ritm de funcționare

Posibilitatea unui program de muncă flexibil poate atrage mai mulți potențiali angajați la interviul de recrutare. Nu toate firmele rezonează cu munca remote, dar acordarea anumitor zile pentru ca angajatul să-și rezolve sarcinile de acasă poate fi o măsură satisfăcătoare. Oamenii îmbrățișează tot mai mult ideea de a-și organiza timpul după propriul ritm de funcționare. În plus, avantajul acordat oamenilor de a putea lucra de oriunde doresc favorizează creativitatea, ceea ce conduce spre rezultate optime. De exemplu, în anumite țări, ziua de vineri este dedicată lucrului din confortul propriei locuințe. Acolo unde este nevoie de personal prezent la fața locului există posibilitatea ca firma să apeleze la servicii de leasing de personal de la Work-Finder pentru angajari în regim de colaborare pe durată determinată.

  • Pauzele au nevoie de un mediu propice

Spațiul amenajat pauzelor de lucru se poate dovedi o investiție pentru viitorul firmei. De exemplu, o sală concepută pentru relaxare și socializare, în care oamenii se pot destinde citind sau jucând diverse jocuri, înlesnește cunoașterea interpersonală, consolidand astfel munca în echipă. În plus, sălile concepute pentru socializare le oferă noilor angajați posibilitatea să interacționeze cu noii colegi, grăbind procesul lor de adaptare. Această măsură ajută în mod special persoanele care provin din medii culturale diferite față de cel prezent, cum este cazul lucrătorilor asiatici pentru care noul context cultural poate fi simțit ca un șoc. 

  • Oportunități pentru accelerarea procesului de adaptare

Angajații care merită păstrați sunt cei motivați să obțină satisfacții profesionale, independent de cele salariale. Practic se dezvoltă o ciclicitate sănătoasă pentru business și pentru angajați. De exemplu, un angajat străin sau care provine dintr-o țară non-U.E. poate avea nevoie să-și dezvolte cunoștințele de limba română sau o limbă de circulație internațională prin care să scape de complexe și să-și dezvolte abilitățile de relaționare și vânzare.   

  • Feedback-urile sunt binevenite atâta vreme cât sunt constructive

Acestea sunt strâns legate de latura psihologică, deoarece satisfac nevoia de validare, de recunoaștere a meritelor, de recompensare a efortului. În acest fel, se creează un climat pozitiv în cadrul firmei ceea ce motivează angajații să persevereze în a obține rezultatele prin care să-și răsplătească șefii pentru respectul acordat.  

Feedback-urile, facilitățile, cursurile de formare, încurajarea socializării dintre angajați sunt câteva dintre metodele cu eficiență dovedită asupra productivității la nivel de echipă. Un angajat fericit contribuie constant la menținerea imaginii business-ului, la fidelizarea clienților, promovarea organizației în mediul extern, depășirea concurenței și adaptarea eficientă la schimbările survenite pe piață. 

Sursa foto: unsplash.com 

Urm.

Prec.

Introdu Comentariu