O strategie de promovare SEO nu poate fi bazata doar pe anumite aspecte ale acestui domeniu – anume domeniul SEO. Astfel, nu te poti astepta ca modificarile tehnice sa aiba un impact considerabil asupra traficului website-ului tau. De altfel, aceste modificari nu maresc traficul, ci mai degraba imbunatatesc modul in care constituentii traficului, vizitatorii, navigheaza pe site-ul tau.
Asadar, iata care sunt cateva dintre straturile absolut necesare unei strategii de promovare de succes!
O lista de cuvinte cheie bine pusa la punct
Evident, primul pas al unei strategii de promovare SEO de succes este crearea unei liste de cuvinte cheie care sa se potriveasca cu nisa si particularitatile afacerii sau site-ului tau. Aceste cuvinte cheie iti vor arata ce se cauta si ce nu in domeniul tau, dar mai ales pe ce ar trebui sa pui accentul atunci cand optimizezi continutul sau paginile website-ului tau.
O analiza corespunzatoare a primei pagini Google
Daca ai un magazin online care vinde unelte, atunci unul dintre primele lucruri pe care ar trebui sa le faci este sa arunci o privire la rezultatele aferente cautarilor precum unelte, scule si asa mai departe. Rezultatele de pe prima pagina Google iti vor arata ce strategii abordeaza competitia – si poti chiar imprumuta cateva dintre trucurile folosite de acestia.
Nu uita ca o strategie de promovare SEO trece la partea efectiva de promovare abia dupa ce ai pus la punct straturile de baza.
Optimizeaza continutul pentru SEO on-page
Tot continutul din paginile site-ului tau trebuie optimizat atat pentru Google, cat si pentru vizitatorii si potentialii clienti care il vor parcurge. Majoritatea persoanelor considera ca optimizarea homepage-ului este de ajuns, dar aceasta pagina contine poate chiar cel mai putin continut din intreg site-ul tau. Optimizarea ajunge sa fie irelevanta daca utilizatorul nu poate ajunge la paginile cu adevarat importante pentru acesta.
Intr-o strategie de promovare SEO, optimizarea on-page este formata din mai multe elemente – cuvintele cheie sunt doar un aspect.
Optimizeaza continutul pentru a corespunde intentiilor de cautare ale utilizatorilor
Continutul nu trebuie optimizat pentru Google, ci pentru utilizator. Optimizandu-l pentru utilizator, acesta este optimizat automat si pentru Google. In planificarea continutului pentru site-ul tau, trebuie sa incerci cat mai mult sa raspunzi intentiilor de cautare ale utilizatorilor. Unii vor sa se informeze in legatura cu un detaliu, altii vor sa cumpere un produs sau un serviciu.
O mare parte dintr-o strategie de promovare SEO are in vedere optimizarea continutului – nu intreaga strategie apeleaza la linkbuilding, de exemplu. Degeaba ai linkuri catre paginile site-ului tau daca nu ai continut de calitate.
Pune accentul pe planificarea continutului
Ce inseamna planificare de continut? Acest lucru nu are in vedere doar continutul de pe website-ul tau, dar si continutul pe care il vei posta sau care va fi postat pe alte platforme. Aici se poate vorbi cu adevarat despre promovare SEO – deoarece iti promovezi website-ul pe alte platforme, prin intermediul continutului creat.
Planificarea continutului este un pas important dintr-o strategie SEO deoarece este ideal sa postezi continut nou in mod constant – chiar fara pauza. Continutul in cantitati mari, dar si de calitate, iti imbunatateste prezenta, autoritatea si vizibilitatea in mediul online.
Daca vrei sa duci strategia ta SEO la nivelul urmator, apeleaza acum la expertii The Markers. Acestia pot pune cu adevarat optimizarea in motoarele de cautare, facilitand astfel dezvoltarea si evolutia afacerii tale in mediul online!