M
© 2024 JurnalismOnline. Toate drepturile rezervate.

Experienta interactiva a userului in webdesign

Experienta interactiva a utilizatorului a devenit o necesitate in lupta pentru clienti. Are o capacitate unica de a crea comunicatii personalizate, de a creste timpul de asteptare si de a amplifica angajamentul – este ceea ce au nevoie echipele de marketing pentru a profita la maximum de campanii si strategii.

Exista doua cai de urmat: poti merge fie pe mare, fie pe mic, dar nu pe ambele. In caz contrar, riscati sa supraincarcati creierul consumatorilor cu prea multa actiune, impingandu-i sa plece cat mai curand posibil. Sa luam in considerare cateva sub-tendinte in fiecare dintre aceste directii. Vezi detalii pe pret site.

Cei care doresc sa devina mari pot beneficia de:

  • Lumi 3D nerealiste imersive
  • Gamificare
  • Piese centrale abstracte 3D
  • Afisari interactive de produse

Pentru cei care vor sa fie mici, recomandam sa se concentreze pe aceste tendinte:

  • Defilare cu zoom paralax
  • Cursoare animate
  • Micro animatii semnificative
  • Instrumente

Lume 3D nerealista captivanta

Aceasta tendinta presupune crearea unui decor nerealist cu detalii abstracte si uneori absurde. Are un element atractiv unic si un impact puternic asupra utilizatorilor, incurajandu-i sa se rasfete intr-o lume fantastica, in care pot scapa de rutinele plictisitoare.

De regula, aceste proiecte sunt grele din punct de vedere vizual. Au o multime de efecte dinamice si caracteristici interactive care permit utilizatorilor sa exploreze scena. Unele au fundal audio si elemente video integrate.

Gamificare (Gamification)

Gamification este o alta tendinta uriasa de adoptat pe site-ul tau. Desi nu se poate lauda cu o executie impecabila si fara erori, deoarece unele browsere inca se confrunta cu probleme de incompatibilitate sau reda diferit si neasteptat elemente alimentate de WebGL si Three.js, care stau la baza majoritatii acestor concepte; cu toate acestea, toata lumea este obsedata de asta. Publicul tinta se indragosteste pentru ca are un factor wow.

Cea mai buna parte este ca gamification nu inseamna doar jocuri. De asemenea, implica introducerea in site-ul dvs. de caracteristici, mecanici si elemente de interfata asemanatoare jocurilor. Prin urmare, este disponibil pentru toata lumea. Puteti gasi cu usurinta optiunea care se potriveste identitatii marcii dvs., bugetului, capabilitatilor echipei si asteptarilor pietei. De exemplu, puteti alege procese de finalizare fanteziste, chestionare, puzzle-uri, harti interactive si infografice.

Afisare interactiva a produsului

Daca nu aveti un buget mare sau capabilitati avansate ale echipei de tehnologie, puteti adopta afisaje interactive sau animate de produse.

Afisarile interactive ale produselor aduce beneficii marcii in multe feluri. Ele mentin vizitatorii angajati, creand un sentiment subtil, dar puternic, de a descoperi si de a oferi motive solide pentru a va alege pe dvs. in locul altora, permitand utilizatorilor sa exploreze produsul si caracteristicile acestuia. De asemenea, lasa o impresie de lunga durata, facand clientii potentiali sa revina si sa se converteasca.

Pentru a urmari aceasta tendinta, infrumusetati afisajul produsului cu efecte de hover sau rollover, hiper miscare, tranzitii fanteziste sau animatii jucause. Cu toate acestea, fiti precaut cu prea multe detalii, dezordine si supraincarcare de imagini, deoarece acestea pot distruge totul.

Piese centrale abstracte – 3D

Nu in ultimul rand, 2023 va vedea mai multe piese centrale 3D abstracte, care vor uimi publicul cu personalitatea si carisma companiei intr-un mod unic si vor face o prima impresie puternica.

Motivul acestei tendinte este simplu. API-ul JavaScript pentru redarea graficelor interactive 2D si 3D devine mai flexibil, stabil si compatibil cu browsere si dispozitive. Aceasta inseamna ca tot mai multi dezvoltatori web se vor juca cu aceasta tehnica pentru a-si testa limitele si pentru a crea ceva extravagant si rafinat.

Ce este designul adaptiv

Designul adaptiv este considerat mai putin adaptat pentru viitor si un model de design mult mai putin eficient decat designul responsive, deoarece dimensiunile ecranului dispozitivelor obisnuite sunt in continua schimbare si variaza foarte mult. In primele zile ale adoptarii in masa a smartphone-urilor, modelul simplu cu 2 site-uri a functionat bine (o pagina cu ecran lat, bogat media pentru vizualizare pe desktop; o pagina de dimensiune mai mica (in ceea ce priveste calitatea/dimensiunea fisierului a activelor incarcate – pentru a salva date) formatat pentru vizualizarea pe ecran mic, cu mai putina dezordine, fonturi mai mari si constrangeri mai stricte de impachetare a textului pentru vizualizarea pe mobil).

In plus, in primii cativa ani ai boom-ului telefoanelor inteligente, doar cateva modele reprezentau cea mai mare parte a cotei de piata, asa ca paginile mobile au fost concepute pentru o vizualizare optima pe acele dispozitive – ignorand erorile minore cand paginile erau incarcate pe dispozitive mai putin populare..

Odata cu ascensiuneaiPhone, multi dezvoltatori au inceput sa-si adapteze site-urile mobile in mod special pentru iPhone si ecrane tactile. Responsive Design este construit pe o grila fluida fata de grila fixa ​​a designului adaptiv.  Modelul hibrid de design adaptiv/responsiv implica mai multe pagini formatate in aspect de design web receptiv, atunci cand este servit cel mai apropiat aspect adecvat, apoi pagina raspunde dispozitivului utilizatorului.

Aspectul adaptiv standard (multe pagini dependente de ecran) poate utiliza, de asemenea, scalarea receptiva a paginii de vizualizare impreuna (ca si in designul web receptiv), dar noile strategii si tehnologii de design web receptiv au facut aproape nevoia de pagini separate cu mai multe ecrane. Invechit, cu exceptia cazului in care site-ul doreste sa vizeze utilizatorii de dispozitive mobile neinteligente cu internet si smartphone-uri invechite care nu raspund la noile scripturi de design responsive.

Urm.

Prec.

Introdu Comentariu