In momentul in care ai un restaurant si un site pe care ii vinzi produsele din el cu siguranta vei obtine cele mai bune rezultate daca ai si un sistem de servicii de asistenta online.
In primul rand utilizand astfel de serivicii ai la dispozitie o intreaga echipa de specialisti care te ajuta sa obtii rezultatele dorite si care sunt mereu acolo pentru a raspunde solicitarilor clientilor tai. Iti oferim mai multe motive pentru care este momentul sa iti implementezi un chat online pe site si sa lucrezi cu clientii tai pentru a obtine cele mai bune rezultate in materie de vanzari si de fidelizare a clientilor.
Comunicare despre cele mai noi oferte
In momentul in care ai campanii si oferte pe site chatul online te ajuta sa le comunici. In cazul in care vizitatorul nu a vazut voucherul de reduceri sau ofertele speciale la meniul zilei, agentul care se ocupa de chatul online va comunica clientului acest aspect prin intermediul site-ului, salutandu-l politicos. Acest lucru poate schimba dramatic decizia de cumparare pe care un client o va lua ceea ce face cu siguranta ca rezultatele sa fie diferite in materie de vanzari.
Raspunsuri rapide cu privire la alergeni
Alergiile au inceput sa faca parte din viata noastra motiv pentru care tot mai multe persoane se intreaba cu privire la continutul de alergeni din mancare. In anumite situatii alergiile alimentare pot fi foarte periculoase motiv pentru care iti recomandam sa iei in calcul notarea alergenilor in fisa produsului. Daca clientul nu este insa convins de ceea ce vrei sa ii oferi poate simti nevoia sa puna mai multe intrebari, iar daca chatul online este acolo, va fi incantat sa il foloseasca fara sa fie nevoie sa mai sune.
Raspunsul la intrebarile cu privire la produsele de post
Postul este de asemenea un moment in care multe persoane nu mai stiu de unde sa comande online. Produsele pentru vegetarieni nu sunt de fiecare data de post, iar cele raw vegan nu sunt pe lista de optiuni ale multor persoane, drept pentru care este foarte important ca clientul tau sa poata pune toate intrebarile pe care le are unui specialist.
Cu ajutorul chatului online este mult mai simplu si usor sa se ofere raspunsul necesar la toate aceste intrebari si este suficient doar sa comunici echipei de support toate informatiile despre produse si servicii astfel incat acestea sa poata sa le dea mai departe clientului.
Intrebari cu privire la evenimente
Daca ai un restaurant care face livrari probabil exista si persoane care au nevoie de livrari mari pentru diverse evenimente. Aceste aspecte trebuie sa fie discutate cu specialisti motiv pentru care iti recomandam sa iei in calcul instalarea unui chat pe care clientul sa poata adresa intrebarile si unde sa priemeasca rapid raspuns pentru problema pe care o are.
Toate aceste motive fac ca serviciul de live support sa fie cea mai buna solutie pentru tine si de aceea iti recomandam sa alegi corect echipa si cele mai bune pachete care sa te ajute sa fii mereu alaturi de clientii tai.