1.ISO Certificat de calitate
ISO 9001 este un standard dezvoltat de Organizatia Internationala pentru Standardizare (ISO). Este un standard orientat spre un management eficient si o imbunatatire continua.
Exista multe certificari ISO in functie de sector si de nevoile companiei. Cele mai frecvente sunt urmatoarele. Vezi aici detalii despre Sistemul de Management al Calitatii.
2.ISO Certificare in managementul mediului
Datorita importantei lor si pe baza tuturor beneficiilor pe care certificatele ISO le ofera unei companii, astfel incat acestea sa poata gestiona optim diverse situatii, am creat o lista cu principalele cele mai importante certificari ISO.
Exista mult mai multe certificari ISO si in acest articol aratam care este Clasamentul celor mai implementate standarde ISO si cele care au cel mai mare succes. Managementul mediului prin ISO 14001 care ajuta la combaterea impactului asupra mediului si demonstreaza angajamentul companiei de a proteja mediul.
3.ISO Certificare in managementul calitatii
Managementul calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001 care garanteaza ca compania mentine standardele de calitate si promoveaza imbunatatirea continua.
4.ISO Certificari in domeniul securitatii informatiilor
Securitatea informatiilor ISO 27001 care securizeaza sistemele informatice pentru a asigura confidentialitatea, integritatea si disponibilitatea datelor.
Iso 20000 Managementul serviciilor de tehnologia informatiei
Managementul continuitatii afacerii ISO 22301
Planul general ISO 27032 privind securitatea cibernetica
Managementul proceselor de dezvoltare software ISO 33000
5.ISO Certificate in domeniul sanatatii si securitatii in munca
Sistemele de sanatate si securitate in munca ISO 45001 previne riscurile la locul de munca.
Sisteme de prevenire a riscurilor ocupationale OHSAS 18001
Acronimul ISO reprezinta numele organizatiei care stabileste acest tip de certificate, Organizatia Internationala pentru Standardizare. Aceste certificate sunt recunoscute la nivel international si omoloage intre diferite tari.
6.ISO Certificarea in domeniul sigurantei alimentare
Iso 22000 Sisteme de siguranta alimentara. Standardul ofera un cadru de cerinte armonizate la nivel international care ofera o abordare cuprinzatoare a sigurantei alimentare. Se aplica oricarei organizatii din lantul alimentar, furnizorilor si serviciilor si FSSC 22000
- Software-ul ISO 9001
Software-ul sistemului de control si management al calitatii faciliteaza implementarea sistemului de management si va economiseste costuri si timp. Acest program de calculator este o platforma multi-dispozitiv si multi-utilizator pe care o puteti accesa de pe orice dispozitiv cu acces la internet.
Avantajele de a fi certificate cu ISO diferite
Certificarea intr-un standard ISO ofera o valoare importanta companiei care o acrediteaza, atat din punct de vedere al evaluarii externe, cat si prin permiterea utilizarii unei metode specifice si eficiente de imbunatatire si control intern.
- Imbunatateste evaluarea externa a companiei.
Standardele ISO sunt certificate acreditate si recunoscute la nivel international, astfel incat sa ne poata permite in mod clar sa ne extindem piata sau sa lucram cu Administratia Publica. De asemenea, inseamna o crestere a increderii din partea clientilor, colaboratorilor sau potentialilor parteneri.
- Permite identificarea punctelor de imbunatatire in cadrul companiei.
Unul dintre principalele avantaje ale certificatelor ISO este ca acestea permit companiilor optiuni de imbunatatire: cunoasterea si controlul proceselor si rezultatelor.
In timpul procedurii de acreditare, se efectueaza un studiu exhaustiv si o evaluare a metodelor si procedurilor efectuate intr-o companie.
Detalii despre ISO 54001
Acest standard international specifica cerintele pentru un sistem de management al calitatii atunci cand o organizatie:
- a) trebuie sa-si demonstreze capacitatea de a furniza in mod consecvent produse si servicii care indeplinesc cerintele clientului si cerintele legale si de reglementare aplicabile si
- b) urmareste sa sporeasca satisfactia clientilor prin aplicarea eficienta a sistemului, inclusiv procese de imbunatatire a sistemului si asigurarea conformitatii cu cerintele legale si de reglementare aplicabile ale clientului.
Toate cerintele acestui standard international sunt generice si sunt destinate a fi aplicabile oricarei organizatii, indiferent de tipul sau dimensiunea acesteia, sau de produsele si serviciile pe care le furnizeaza.
NOTA 1 In acest standard international, termenii „produs” sau „serviciu” se aplica numai produselor si serviciilor destinate sau solicitate de un client.
NOTA 2 Cerintele statutare si de reglementare pot fi exprimate ca cerinte legale.
Acest document specifica cerintele pentru un sistem de management al calitatii in care o organizatie electorala:
— trebuie sa-si demonstreze capacitatea de a gestiona alegerile prin vot secret, de a oferi rezultate fiabile, transparente, libere si corecte, care respecta cerintele electorale;
— in cadrul legal stabilit, urmareste cresterea increderii si increderii cetatenilor, candidatilor, organizatiilor politice si altor partide electorale interesate prin implementarea efectiva a sistemului de management al calitatii electorale, inclusiv a proceselor de imbunatatire continua.
NOTA 3 Corpurile electorale pot fi constituite pentru a reflecta cerintele legale locale.
NOTA 4 In acest document, termenul „produs” se aplica numai serviciului electoral prestat de un organism electoral.
Acest document este aplicabil perioadei electorale, inclusiv activitatilor sau proceselor pre-electorale si postelectorale.
Acest document este aplicabil tuturor organelor electorale implicate in orice aspect al procesului electoral, fie ca sunt organizatii permanente sau organizatii temporare constituite in sprijinul unei anumite perioade electorale.