Leasingul auto are multe avantaje pentru cei care doresc sa conduca un vehicul fara a-l achizitiona direct. Acesta poate oferi plati lunare mai mici, posibilitatea de a conduce vehicule mai noi si mai scumpe, usurinta inlocuirii autovehiculului si asistenta la intretinerea si reparatia masinii.
De asemenea, leasingul auto poate imbunatati fluxul de numerar al unei persoane si poate oferi optiuni de leasing flexibile. Daca sunteti in cautarea unei optiuni de conducere care sa va ofere mai multa flexibilitate si economii, leasingul auto poate fi o alegere excelenta.
Flexibilitatea
Leasingul auto second-hand ofera o mare flexibilitate in ceea ce priveste durata contractului. In general, contractele de leasing au o durata de cativa ani, iar dupa aceea poti alege sa returnezi masina sau sa semnezi un alt contract de leasing pentru o alta masina. Acest lucru iti ofera posibilitatea de a schimba masina la fiecare cativa ani, fara a fi nevoie sa cheltuiesti o suma mare de bani in fiecare data.
Reducerea riscurilor
Un alt beneficiu important al leasingului de masini second-hand este reducerea riscurilor pentru proprietar. In timp ce proprietarii de masini noi sunt responsabili pentru deprecierea valorii masinii in timpul utilizarii acesteia, proprietarii de masini second-hand nu trebuie sa isi faca griji cu privire la aceste costuri.
De asemenea, proprietarii de masini second-hand sunt protejati in cazul in care masina are probleme sau necesita reparatii majore, deoarece aceste costuri sunt adesea acoperite de contractul de leasing. Aceasta protectie poate oferi oamenilor pacea minte si poate reduce riscul de a fi nevoiti sa cheltuiasca o suma mare de bani pentru reparatii neasteptate.
Inlocuirea masinii la sfarsitul contractului
Inchirierea unei masini second-hand prin leasing auto ofera oamenilor optiunea de a inlocui masina la sfarsitul contractului, ceea ce poate fi foarte atractiv pentru cei care doresc intotdeauna sa conduca un model recent sau care doresc sa schimbe masina in functie de nevoile lor schimbatoare.
De asemenea, oamenii pot opta pentru un contract de leasing pe o perioada scurta de timp, ceea ce le ofera flexibilitatea de a schimba masina la sfarsitul contractului, astfel incat sa poata conduce intotdeauna un model recent, fara a fi nevoie sa se preocupe de deprecierea valorii masinii.
Costul redus
Unul dintre cele mai importante motive pentru care oamenii opteaza pentru leasingul de masini second-hand este costul redus. In general, inchirierea unei masini second-hand prin leasing auto poate fi mult mai ieftina decat achizitionarea unei masini noi. Acest lucru se datoreaza faptului ca masinile second-hand pierd o mare parte din valoarea lor initiala in primii ani de utilizare, ceea ce inseamna ca acestea pot fi inchiriate la un pret mult mai mic.
Posibilitatea de a conduce vehicule mai noi si mai scumpe
Leasingul auto poate oferi posibilitatea de a conduce un vehicul mai nou si mai scump decat ar fi posibil sa achizitionati direct. Acest lucru se datoreaza faptului ca, prin leasing, sunteti doar responsabil pentru costul utilizarii masinii pe perioada contractului de leasing. Deci, daca va permiteti sa platiti pentru costul utilizarii unei masini mai scumpe, puteti conduce un autovehicul mai nou si mai bun decat ati putea sa cumparati in mod direct.
Informatii interesante din industria auto
Intre 1907 si 1912 in Statele Unite ale Americii, caruciorul cu roti inalte (care seamana cu caruciorul pentru cai de dinainte de 1900) a fost in perioada sa de glorie, cu peste 75 de producatori, inclusiv Holsman (Chicago), IHC (Chicago) si Sears (care vinde prin intermediul catalog); vehiculul cu roti inalte ar fi ucis de Modelul T.
In 1912, Hupp (in SUA, furnizat de Hale & Irwin) si BSA (in Marea Britanie) au fost pionieri in utilizarea caroserii din otel la care sa alaturat in 1914 Dodge (care a produs caroserii Model T). Desi ar mai dura inca doua decenii pana cand corpurile din otel vor fi standard, schimbarea ar insemna aprovizionarea imbunatatita cu lemn de calitate superioara pentru producatorii de mobila.
Cursa de la New York la Paris din 1908 a fost prima circumnavigare a lumii cu masina. Echipele germane, franceze, italiene si americane au inceput in New York la 12 februarie 1908, trei dintre concurenti ajungand in cele din urma la Paris.
Thomas Flyer, construit in SUA, cu George Schuster (pilotul), a castigat cursa acoperind 35.000 km (22.000 mi) in 169 de zile. Tot in 1908, primul automobil sud-american a fost construit in Peru, Grieve . In 1909, Rambler a devenit prima companie auto care si-a echipat masinile cu o anvelopa de rezerva montata pe o a cincea roata.
Cateva exemple de masini ale perioadei au inclus:
- 1907 Takuri — prima masina cu motor pe benzina fabricata in intregime japonez, produsa de Komanosuke Uchiyama in aprilie 1907. De asemenea, in Japonia se formeaza Hatsudoki Seizo Co. Ltd., care a fost redenumita ulterior in 1951 ca Daihatsu Kōgyō Kabushiki- gaisha .
- 1908–1927 Ford Model T — cea mai produsa si disponibila masina cu patru locuri a epocii. A folosit o transmisie planetara si a avut un sistem de control bazat pe pedale. Ford T a fost proclamata drept cea mai influenta masina a secolului al XX-lea in premiile internationale Car of the Century .
- 1909 Hudson Model 20 — numit dupa puterea sa nominala si vandut pe prima sa piata pentru 900 USD (echivalentul a 27.143 USD in 2021).