M
© 2022 JurnalismOnline. Toate drepturile rezervate.

Diferențe între publicitatea online și offline

Publicitatea online a surprins de mult timp pe toată lumea prin potențialul său de a atrage noi clienți. Există însă o mulțime de companii care folosesc metode „umane” de promovare a afacerilor, cum ar fi tipărirea și distribuirea pliantelor, difuzarea anunțurilor prin publicitate radio sau TV, reclame pe panou publicitar, publicitate pentru transport etc.

Definiție pentru marketing offline

Având în vedere creșterea considerabilă a popularității Internetului, marketerii de astăzi se referă la alte canale media care nu sunt conectate la World Wide Web ca „offline”. Aceste campanii pot include publicitate radio și tipărită – inclusiv panouri publicitare, panouri și broșuri – telemarketing și reclame televizate.

Diferențele dintre marketingul online și offline

Publicitatea offline este marketingul tradițional, o modalitate de a notifica potențialii clienți despre un produs care nu implică utilizarea Internetului. De exemplu, marketingul offline include reclame și în transportul public, radio, televiziune, presă, ascensoarele apartamentelor și birourilor. Înainte de apariția internetului, nimeni nu numea aceste metode de formare a cererii de publicitate offline.

Dacă vorbim despre diferențele dintre publicitate online și offline, publicitatea online înseamnă promovarea bunurilor sau serviciilor în rețea cu ajutorul materialelor grafice și text. Aceasta include completarea resurselor web cu conținut, plasarea de reclame banner, utilizarea rețelelor sociale etc.

Spre deosebire de formele de strategii de marketing offline, există o abordare clară în promovarea pe Internet. Adică, compania își poate segmenta audiența și poate afișa reclame potențialilor clienți care tind să cumpere un anumit produs. Chiar și persoanele care nu aparțin publicului țintă pot vedea publicitate offline. Eficiența publicității online este mai ușor de măsurat, deoarece serviciile concepute pentru a reflecta comportamentul utilizatorului au fost dezvoltate pentru aceasta. Ambele tipuri de publicitate ar trebui să capteze emoțiile oamenilor, dar metodele online trebuie acceptate de motoarele de căutare (în acest scop, cuvintele cheie sunt introduse în text). În ambele cazuri, redactorul ar trebui să-și amintească faptul că publicitatea ar trebui să se distingă între mii de materiale ale concurenților și să se conecteze la potențialul client, descriind toate avantajele produsului / serviciului.

Pro și contra pentru marketing offline

Caracteristicile pozitive includ:

Atragerea unui public unic. Dacă produsul se adresează persoanelor în vârstă care nu sunt utilizatori activi ai internetului, publicitatea offline va fi instrumentul principal;

Concurență scăzută. Toată lumea poate lansa publicitate pe Internet astăzi, ceea ce creează un nivel foarte mare de concurență. O soluție posibilă este publicitatea offline. Este posibil să folosiți atât instrumente ieftine (pliante, anunțuri), cât și mai masive (panouri publicitare, role la televizor);

Viteza de pornire. O campanie publicitară bună pe Internet va necesita crearea unui site web și a paginilor în rețelele sociale, promovarea pas cu pas și asistență. În cazul publicității offline, este suficient să compunem textul propunerii, să îl emitem și să îl lansăm.

Principalele sale caracteristici negative includ:

Ipotezele despre publicul țintă pot fi incorecte, în ciuda cercetărilor costisitoare.

Revistele, platformele, agențiile de publicitate pot denatura informațiile pentru a vinde suporturi publicitare care le sunt avantajoase. De exemplu, este mult mai profitabil să vinzi timp pe TV și radio decât să distribuiți același buget pentru clienți pentru media comandată.

Cu un impact atât de masiv, este dificil să formezi un mesaj clar, astfel încât creatorii să vină cu expresii „din plastic” similare între ele, care nu se pot vinde.

Pe scurt, trebuie menționată combinația de publicitate online + offline ca fiind una dintre cele mai eficiente metode de creștere a fluxului de clienți, deoarece cu această combinație, brandul este prezent atât în ​​viața virtuală, cât și în viața reală a publicului țintă. În același timp, publicitatea ar trebui să fie concisă, inteligibilă și intrigantă, astfel încât potențialul client dorește să afle mai multe informații care vor fi deja găsite pe Internet.

Urm.

Prec.

Introdu Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.