M
© 2024 JurnalismOnline. Toate drepturile rezervate.

Grupul PSA isi creste capacitatea de productie a SUV-urilor

Conform unei stiri de la sfarsitul lunii mai, grupul PSA, care recent a introdus 11 noi modele de SUV, printre care si Peugeot 3008 si 5008, dar si Citroen C3 Aircross, isi mareste capacitatea de productie din Europa pentru a raspunde unei cereri crescande de astfel de modele.

Noi SUV-uri in portofoliul grupului PSA

Ca exemplu, productia lui C5 Aircross, alt SUV lansat de curand, are loc in Rennes, vestul Frantei. C5 fusese produs pana acum pentru piata din Asia in Chengdu, China. Se estimeaza ca productia acestui SUV va atinge maximul in martie 2019, cand unele Peugeot-uri 5008 vor incepe sa fie produse in Sochaux, estul Frantei. In prezent, Peugeot 5008 se produce in Rennes. Tot in Sochaux, se produc in prezent, Peugeot 3008 si Opel Grandland X. Soarta fabricii de la Rennes nu parea prea roz in perioada crizei financiare din 2012-2013 prin care grupul PSA a trecut, dar viitorul este mult mai frumos acum cand C5 Aircross si 5008 vor fi produse acolo. Se ia in calcul si atingerea unui maxim in productie si al fabricii din Sochaux, care isi va muta, atunci cand va fi cazul, productia in Eisenach, Germania. Se estimeaza ca acest lucru se va intampla la jumatatea lui 2019.

Minim 1.000.000 de autoturisme/an

Intr-un comunicat de prezent, grupul PSA a afirmat ca doreste sa mentina nivelul de productie de autoturisme in Franta la un minim de 1 milion pe an. Pentru a stimula cresterea si profitul, PSA se bazeaza pe SUV-uri si crossover-uri, adica masini care au capacitati pentru teren accidentat, fara a le lipsi confortul din interior si siguranta in rulare. Pentru a reusi, nu este greu deloc, tinand cont ca Peugeot 3008 a devenit al doilea cel mai bine vandut model de SUV, dupa repozitionarea lui ca SUV, nu ca minivan, atunci cand noua generatie de 3008 a fost lansata pe piata. Prin aceeasi schimbare de design a trecut si 5008 la inceputul lui 2017. PSA afirma ca 250.000 din modelele SUV ale companiei, ce reprezinta cinci branduri diferite, au fost inregistrate in Europa in doar primul trimestru al lui 2018, atingand un procent de 17% din piata globala de masini noi.

Sursa foto: euronews.com 

Urm.

Prec.

Introdu Comentariu